L'Escala aquest estiu només ha habilitat els rentapeus a les platges del municipi i té la intenció de retirar les dutxes de Sant Martí d'Empúries. ERC ha lamentat la decisió i ha reclamat al govern que torni a posar en funcionament el servei. Ha puntualitzat que si se'n detecta un mal ús, s'hauria de regular i ha posat com a exemple reduir la pressió de l'aigua o efectuar un pagament 'simbòlic'.