El nou logotip llueix des d'aquest cap de setmana tant en les instal·lacions del pavelló poliesportiu com al mur de la grada del camp de futbol. El seu disseny, en concret, s'estructura entorn el nom de l'Escala, però la C s'ubica del revés, emulant un peveter olímpic. D'aquesta manera, es vol commemorar el 30 aniversari de l'arribada de la flama dels Jocs de Barcelona a la localitat.
L'anterior logotip comptava amb publicitat obsoleta, i per això, des de l'àrea d'Esports van decidir projectar una nova imatge. La instal·lació dels panells s'ha efectuat aquest cap de setmana, coincidint amb la recent celebració del Torneig Internacional de futbol base, el MIC.
El nou disseny promocional posa fil a l'agulla a un conjunt d'actuacions, que darrerament ha executat el consistori en ambdós espais esportius. En el camp de futbol, per exemple, s'ha canviat la gespa, mentre que al pavelló s'ha rehabilitat la grada, l'enllumenat i els vestidors.
L'àrea d'Esports de l'Ajuntament de l'Escala compta des d'aquest cap de setmana amb un nou logotip. El seu disseny juga amb el nom de l'Escala, i alhora fa una picada d'ullet al 30 aniversari de l'arribada de la flama olímpica al municipi.