El cinema no s'escapa de les produccions nadalenques i aquesta setmana estrena 'Noche de Paz' o la familiar 'A todo tren 2'. Torroella programa cinema per a tota la setmana tot aprofitant el pont. Les plataformes ens porten un mica de tot, opcions juvenils, romàntiques, animació i espies.
Les sales de cinema inauguren el mes de desembre amb multitud d'opcions, algunes d'elles esperades com és el cas de 'El menú' on Anya Taylor-Joy, Ralph Fiennes i Nicholas Hoult gaudiran d'un sopar terrorífic. Una comèdia negre amb dards enverinats contra els vicis de les classes benestants . Una jove parella fa un viatge per poder fruir d'una experiència gastronòmica única al món. Però una vegada a lloc descobreixen que el xef no és el que sembla i el que havia de ser una degustació culinària es converteix en un malson que posarà a prova el seu instint de supervivència.
Més terror ara, però marca de la casa, el director Jaume Balagueró presenta 'Venus' amb Ester Expósito de protagonista. Un film de la col·lecció The Fear Collection de Álex de la Iglesia. Una adaptació a l'extraradi de Madrid del conte de terror 'Els somnis de la casa de la bruixa' de Lovecraft.
El cinema també s'acull a la campanya de Nadal, precisament aquesta setmana estrena 'Noche de Paz' una comèdia, gamberra on veurem que ni el Para Noel s'escapa de patir crisis existencials, perquè l'home està deprimit pel consumisme dels més petits i pateix una crisi matrimonial amb la senyora Noel. Serà així com arribarà a la casa d'una família benestant per entregar els regals, però allà es trobarà amb uns mercenaris que han segrestat aquesta família i que tampoc comptaven amb la seva presència. Podrà Noel fer alguna cosa?
I qui també torna per Nadal és Santiago Segura amb la segona entrega de 'A todo tren' que porta per subtítol 'Sí, les ha pasado otra vez'. Fa un anyRicardo i Felipe, encarregats de portar als nens a un campament, es van quedar fora del tren deixant als nens dins. Ara, Clara no es fia ja d'ells i decideix enguany portar als nens personalment amb ajuda de la seva amiga Susana. No obstant això, ara seran elles les que arran d'un accident se separin dels nens.
El cinema Montgrí de Torroella ha programat una llarga llista d'estrenes per aquesta setmana amb pont, per tant, cal consultar la cartellera a cinemamontgri.cat. Des d'aquí destaquem l'estrena del cap de setmana 'El cuarto pasajero' comèdia espanyola on un viatge aparentment normal entre quatre desconeguts que comparteixen cotxe es convertirà en tota una odissea.
I les plataformes continuen com sempre amb un munt de novetats. En destaquem quatre, però n'hi ha moltíssimes més. Una d'elles és la segona temporada de 'Slow Horses' a Apple Tv on seguim a un grup d'agents que treballen en una seu de l'MI5 on hi envien als que no serveixen per a la feina.
Netflix porta pels més menuts una nova versió amb animació del clàssic conte de Nadal 'Scrooge: Conte de Nadal' on una vegada més el senyor Scrooge s'ha d'enfrontar als fantasmes del passat, present i futur abans no sigui massa tard i deixar de ser un home tan mal carat. Una opció doblada al català.
Per un públic una mica més gran, pels adolescents Disney estrena la promocionada La última on Aitana i Miguel Bernardeau lluitaran durant 5 capítols per aconseguir els seus somnis. La primera vol ser cantant i ell un boxejador professional.
I el punt romàntic de la setmana el trobarem a Netflix amb 'L'amant de Lady Chatterley' una nova versió d'aquesta apassionada història entra una dona de classes benestant i el guardabosc, un film ambientat als anys 20 amb altes dosis d'erotisme. Emma Corrin i Jack O'Connell en són els actors principals, d'aquesta opció que trobareu amb VOSC.