Les cartelleres de cinema agafen aire després de setmana amb molt de material, l'estrena més sonada serà 'Camera Café, la película'. A Torroella dues opcions, per a públics molt diferents. I les plataformes arriben amb nom propi, Anthony Bridgerton que arriba disposat a trobar muller.

Aquest divendres hi ha poques opcions per escollir a les sales, arriben moltes pel·lícules, però les multisales només aposten per projectar una o dues novetats. I és que tenen apostes fortes en cartellera com The Batmans, Uncharted o Malnazidos que acaparen l'interès del públic. Les tres opcions que intentaran esgarrapar alguna posició dins la taquilla seran per un costat la cinta d'anime 'Belle' del director japonès Mamoru Hosoda, qui ens presenta un film que té com a teló de fons la clàssica història de 'La bella i la bèstia' modernitzada. Aquí combina el conte de fades amb la realitat virtual. Belle va il·luminar Canes i ara vol fer el mateix a les sales amb la seva proposta poètica, que explica la peripècia d'una adolescent acomplexada amb doble vida: per un costat manté les seves rutines d'institut; per l'altre, i gràcies al seu avatar en un món virtual, és una estrella de la música amb més de cinc milions de seguidors. 

 

També hi trobarem un retorn, el de la mítica sèrie 'Cámera Café' que es va emetre entre 2005 i 2009. Ara arriba la seva versió cinematogràfica, per tant, no tindrem només el pla fix davant la màquina de cafè. Però sí que hi descobrirem l'essència i bona part dels seus actors originals com Arturo Valls , Ana Milán o Carlos Chamarro.

 

I també hi trobarem drama amb 'La Cima' una cinta amb dos protagonistes Javier Rey i Patricia López Arnaiz. Ells són Mateo, un escalador que vol fer un vuit mil a Annapurna. No ha escollit el millor moment de l'any i això li fa patir un accident. Li salva la vida, la prestigiosa alpinista Ione, que passa l'hivern en un refugi per recuperar-se anímicament, després d'aconseguir fer tots els vuit mil que permet la zona. La seva relació al principi serà complicada, però els dos s'ajudaran mútuament. Ella en retrobar la connexió humana i ell en obtenir el valor per complir el seu objectiu. 

A Torroella dues opcions, per un públic adult s'estrena 'Competencia oficial' on veurem cinema dins el cinema amb el trio Penélope Cruz, Antonio Banderas i Oscar Martínez. A la recerca de transcendència i prestigi social, un empresari multimilionari decideix fer una pel·lícula que deixi empremta. Per a això, contracta als millors: un equip estel·lar format per la cèlebre cineasta Lola Cuevas i dos reconeguts actors, amos d'un talent enorme, però amb un ego encara més gran.

I per un públic infantil hi trobarem 'Ainbo, la guerrera del Amazonas' on la jove protagonista iniciarà un viatge per salvar el seu poble del poder destructor de l'home blanc.

 

I les plataformes es vesteixen de luxe, per acollir noves temporades. Una d'elles és el retorn de la sèrie revelació de Netflix 'Los Bridgerton', ara a la temporada dos. El protagonisme se l'emportarà Anthony Bridgerton i és que el faldiller cap de família ha decidit posar seny i buscar muller. Arriba una nova temporada de casaments i ell és el solter d'or, clar que per aconseguir la mà de la dona que ell creu ideal primer haurà d'aconseguir l'aprovació de la germana gran de la seva candidata. El triangle amorós està servit. 

 

A Disney hi ha desembarcat la sèrie francesa 'Paralelos desconocidos' una producció d'aventures fantàstiques que combina la ciència-ficció amb els viatges i on amb sis capítols veurem com es modifica la vida de quatre adolescents que per un misteriós succés són enviats a dimensions paraleles diferents. El seu objectiu tornar-se a trobar i recuperar les seves vides.

 

I tant Disney com Amazona, incorporen aquesta setmana la temporada final de 'This is us', una sèrie que ha calat fons en els espectadors amb la seva combinació equilibrada de comèdia, drama i temes propers a tota la població.