L'ajuntament de l'Escala treballa per canviar la gespa del camp de futbol que ara és natural, per herba artificial. El canvi es justifica per les necessitats actuals del club. Es faria a l'estiu.

Aprofitant els mesos d'estiu i l'aturada de les competicions de futbol, l'ajuntament de l'Escala canviarà la gespa natural  del camp on juga el primer equip per gespa artificial.  Es té clar que la gespa natural és millor, però el cost del manteniment i les necessitats actuals fan que el pas a gespa artificial sigui inevitable.

El camp amb la nova gespa estaria disponible per l'inici de la temporada vinent.

Un dels dubtes que han sorgit és el tipus de gespa a instal·lar, un tema que s'està estudiant.Hi ha molts tipus i cal escollir la que s'adapti millor als usos que tindrà.

El regidor no es mostra preocupat pels partits d'estiu que es juguen contra equips de renom, que sempre elogien el camp de gespa natural.No hi veu cap problema perquè segueixin vinguent a l'Escala. Cal recordar que una bona part dels ingressos del club venen d'aquests amistosos.