El tractament de l'herba natural del camp de futbol segueix avançant. Aquesta setmana han instal·lat la manta tèrmica, que ha de servir perquè la gespa continuï creixent tot i les baixes temperatures. Sembla que la punxada feta la tercera setmana de desembre i el bon temps han contribuït que l'herba evoluciona favorablement.
Aquest dimarts s'ha instal·lat la manta tèrmica sobre la gespa del camp de futbol d'herba natural. No cobreix la totalitat del terreny de joc i per aquest motiu cada tres dies aquesta manta s'haura de moure de costat.
Durant aquests primers mesos de competició, entrenadors com el del Banyoles i el del Lloret, després del partit criticaven el mal estat de la gespa.
Mentre duri aquest tractament, que té com a finalitat que l'herba creixi, tots els equips del club escalenc han d'entrenar al camp d'herba artificial. El camp de futbol cinc està a punt de fer-se una realitat.
El primer partit al camp d'herba natural serà el 9 de gener quan el primer equip rebi la visita del Mollet.