Dotze participants en el primer dia de la cursa virtual contra el càncer, les inscripcions continuen obertes. Hi ha temps per participar fins al dia 7 de febrer, el format digital permet participar lliurement quan es vulgui.
Aquest diumenge arrancava la cursa virtual contra el càncer, el primer dia va comptar amb 12 participants. Tots van passar pel punt de pas de l'Escala, la Plaça Víctor Català on hi ha instal·lada la pancarta on els esportistes poden fer-se una foto i entrar en el sorteig de diversos premis.
Es pot participar en la cursa virtual fins al 7 de febre, només cal estar inscrit. Es poden fer les inscripcions presencials els dies 25 i 26 de gener a Can Maset o online a www.aeccgironaenmarxa.com
Participar en la cursa aquest any és més important que mai, perquè el 2020 s'han pogut fer molt poques activitats col·laboratives.
Les participants ho tenen molt clar.
Per més informació o inscripcions http://www.aeccgironaenmarxa.com/