Un any més, la Marxa Nocturna de l'Anxova dóna el tret de sortida als actes esportius de la festa major de l'Escala. Aquest any ha comptat amb la participació de més de 450 persones, una xifra rècord en les set edicions que fa que el Club d'Atletisme Flama 91 organitza la caminada.
Aquest cap de setmana s'ha celebrat a l'Escala la 7a marxa nocturna de l'anxova. Es tracta del primer acte esportiu de la festa major. Enguany, ha comptat amb la participació de més de 450 inscrits, una xifra que representa un rècord respecte a edicions anteriors. En destaca l'assistència de caminadors de fora de l'Escala, gràcies a la promoció que es fa de la caminada amb el boca-orella. En les últimes edicions s'ha anat variant el recorregut per tal d'aconseguir que s'adapti a tots els públics i sigui fàcil de seguir per famílies que van en cotxets. Un objectiu que pels organitzadors de la marxa, el Club d'Atletisme Flama 91 de l'Escala, sembla que finalment s'ha aconseguit.
Malgrat que la marxa no ha pogut coincidir amb una nit de lluna plena, hi ha participat gent de totes les edats, i sobretot molts nens, tots equipats amb frontals.