Iker González continua fent història, fa unes setmanes debutava a la màxima categoria amb només 12 anys. Doncs aquest cap de setmana assolia la fita de ser el jugador més jove del club en fer un punt a la superdivisió. 

El palista aleví del CTT CER L'Escala Iker González, qui debutava a la màxima categoria el passat 5 de desembre davant l'hispalis de Sevilla amb tant sols 12 anys continua ampliant el rècords personals i col·lectius i és que aquesta setmana, González aconseguia un punt davant el Mataró Quadis de Superdivisió. Recordem que ell i Norbert Tauler ajuden al primer equip a l'espera de la recuperació del jugador Marc Clotet. Amb aquest 3-0 davant Antoni Prados del Mataró Quadis, Iker González assoleix el rècord de ser el jugador més jove del club en aconseguir un punt a Superdivisió. 

{{ tall Iker }}

El seu pare i delegat del CTT CER L'Escala, no pot amagar l'alegria ni tampoc la sorpresa, doncs aconseguir un punt de partit amb 12 anys davant un rival de més nivell sempre resulta complicat. {{ tall David González }}

L'equip de l'Escala va emportar-se el derbi català davant el Mataró per 4-0 en una tarda rodona on tot va sortir bé, uns punts que deixen el CTT CER L'Escala a la setena posició de la classificació, un zona de tranquil·litat de cares a assolir l'objectiu de la temporada: mantenir la categoria.