El grup Acció representarà Andorra al festival Ogae Song Contest, el germà petit d'Eurovisió, amb la cançó "Tot està per fer". A l'enregistrament de la cançó hi van intervenir alumnes de l'escola de música El Gavià fent cors.
Aquesta és la cançó "Tot està per fer", del disc "1001 colors", segon treball dels Acció -Abans Acció Festiva-. En el seu enregistrament hi han intervingut alumnes de l'Escola Municipal de Música El GAvià fent cors. S'ha convertit en tot un fenòmen viral amb més de 600 mil descàrregues a Spotify. I recentment escollida com a representant d'Andorra al concurs Ogae Song Contest 2015, conegut com "el germà petit d'Eurovisió", en el qual hi participen 31 països diferents.
L'actual cantant, en Jordi Pareta, havia estat alumne de l'escola El Gavià, de l'Escala. El seu profesor de bateria, David Pellicer, recorda com va néixer la col·laboració de l'escola en la gravació del tema:
El grup Acció es va formar l'any 2008, llavors amb el nom d'Acció Festiva i amb una proposta musical que girava molt a l'entorn de l'ska i reggae. El seu segon disc ha estat produit per RGB Management i s'ha titulat "1001 colors". El fet que una de les cançons que inclou, el "Tot està per fer" hagi estat escollida per participar al concurs Ogae Song Contest, és tot un esdeveniment, per a David Pellicer:
L'Ogae Song Contest és un concurs virtual amb la participació d'artistes de 31 països diferents. Ve a ser el germà petit del popular Eurovisió. Les cançons que representen cada país són escollides per votació popular. L'any passat, Andorra va ser representada per Beth, que va quedar en vintena posició.