Els Cigronets guanyen el tercer torneig de 24 hores del Club Bàsquet l'Escala. Aquest any estrenava el concurs de triples.

L'equip Els cigronets ha estat el guanyador de la tercera edició del torneig de 24 hores de bàsquet del Club Bàsquet l'Escala, que s'ha celebrat aquest cap de setmana al pavelló d'esports, després de guanyar Els prepucis per 80 a 53. Aquest equip ja es va endur el trofeu l'any passat. El premi ha estat una panera, 12 gintònics i el retorn de l'import de la inscripció. La competició ha comptat amb la participació de 16 equips, en total 175 jugadors, vinguts de diferents municipis de les comarques de Girona i Barcelona.

Aquest any s'han introduït diversos canvis al torneig, com és el concurs de triples. El guanyador va ser Xavi Torrent, dels Cigronets, en encertar 14 dels 18 intents. Torrent també va ser escollit millor jugador del torneig.

Gori Ribes, vicepresident del Club Bàsquet l'Escala fa una bona valoració de la tercera edició del torneig i ja avança que tindrà continuïtat.

De cares a l'any que ve, però, explica que intentaran captar més equips femenins.

Per tancar el torneig, es va fer un sopar popular entre tots els participants, una altra novetat d'aquest any.