Entre el 22 i el 26 de juliol es celebrarà la 9ena edició del Gastromusical. A la cuina en destaca la presència del dos estrelles Michelin Dani García o les propostes de tapes dels Top Chef Marc Joli i Fran Vicente. A l'escenari, lluirà el flamenc del bailaor  Rafael Almagro. No fi faltaran el Gastrokids, el Gastrovermut ni el vessant més solidari, enguany ajudant a l'Associació Un Pas Petit.

El ballador de flamenc Rafael Amargo i el cuiner Dani Garcia són les estrelles convidades a la novena edició del Gastromusical en un nou maridatge de música i gastronomia.

El gastromusical es concentra un any més en una sola setmana, del 22 al 26 de juliol al Restaurant El Molí de l'Escala, una fòrmula que va funcionar l'any passat i que es repeteix aquest any.

Pel que fa a la part musical, sens dubte en sobresurt Rafael Amargo. en el que s'ha anomenat el Gastroflamenc, ja que la vetllada es complementarà amb tapes andaluses preparades per Jordi Jacas.

Amargo és un dels bailaores espanyols més internacional.

Al Gastromusical 2015 actuaran també Maria Rodés, una cantautora catalana amb una curta però intensa discografia que farà un repàs a alguns del temes de la seva trajectòria, intervindran també els festius Always Drinking Marching Band i el cantautor madrileny Ismael Serrano, que presentarà La Llamada, el seu últim treball discogràfic.

Serrano i els dos estrelles Michelin Dani García encetaran el Gastromusical, una fusió perfecte, ja que fa molt temps que són amics.

Completaran la programació a la cuina l'assessor gastronòmic Carles Tejedor i la parella Marc Joli-Fran Vicente, semifinalistes al concurs Top Chef d'Antena 3, que cadascú a la seva manera proposaran tapes que el públic haurà de valorar.

La presentació d'ahir va comptar amb l'aval de l'Ajuntament de l'Escala a través de l'alcalde Víctor Puga.

El Gastromusical d'enguany repeteix l'experiència del Gastrokids, que s'amplia a tot el dia, tampoc faltarà el Gastrovermut, i tindrà el vessant més solidari, col·laborant amb l'Associació Un Petit Pas.