La cinquena edició de la caminada Walrus recull més de 3.000 euros. Va comptar amb la participació d'una seixantena de persones.

Un any més, i ja fa cinc edicions, la comunitat d'anglesos que viuen a l'Escala i que es reuneixen al bar Walrus de Riells, ha tornat a organitzar la caminada solidària en benefici de l'Associació local contra el càncer. Enguany, han participat a la marxa 58 adults, 1 nena, dos ciclistes i, com sempre també han cobert el recorregut de 10 quilòmetres que separa l'Estartit de l'Escala tres gossos. June Joyce, propietària del bar Walrus i impulsora de la iniciativa, dóna les gràcies a tots els participants. Aquest any s'han recollit més de 3.000 euros.

Cada participant paga 20 euros d'inscripció per assistir a la caminada. A l'arribada, s'obsequia els esportistes amb un diploma i un refrigeri al bar Walrus. A la nit, també s'organitza un sopar i diferents rifes. I és entre totes aquestes activitats que s'aconsegueixen recaptar més de 3.000 euros. Aquest any la caminada estava dedicada al marit de la June, en Gerry, que va morir sobtadament el Nadal passat.