Els alumnes del Casal de Teatre d'estiu del CER actuaran dilluns vinent al Teatre Municipal de Salt representant "Golfus de Roses", la comèdia que van treballar l'estiu passat. L'obra narra de manera divertida el pas de l'època grega a la romana viscuda pels antics habitants d'Empúries.

El proper dilluns 13 d'abril els participants al Casal d'estiu de teatre que es fa al CER representaran l'obra " Golfus de Roses" al Teatre Municipal de Salt, en una representació adreçada a diverses escoles de Girona.

L'obra , treballada durant el curs passat, té com objectiu posar en valor el patrimoni d'Empúries, d'aquí es representés a finals d'estiu al mateix jaciment.

"Golfus de Roses", inspirada en la divertida comèdia dels anys 60  "Golfus de Roma", s'ha adaptat als joves que participen al Casal.

L'obra explica  la transició del món grec al romà a Empúries en dues parts, una primera situada a l'Olimp i una segona narrant una història d'amor impossible per l'època.

Anxovix Teatre, que és com es diu la jove companyia, actuarà dilluns al matí al teatre de Salt.