L'Ajuntament elabora un cens comercial del municipi per projectar accions directament dirigides a aquest sector. Serà presentat el dia 24 d'aquest mes, en una jornada sobre comerç que s'està acabant d'ultimar.

El cens comercial en qüestió, acotat al que és el nucli antic, s'ha elaborat perseguint bàsicament tres objectius: en primer lloc, el d'identificar i ubicar l'oferta comercial no activa com a mesura prèvia per a promoure accions de dinamització del sector; en segon lloc, es pretén radiografiar l'estat de l'activitat econòmica dominant al nucli antic del municipi. I en definitiva, tota aquesta informació ha de possibilitar identificar els aspectes claus per a proposar, definir i aplicar accions de dinamització d'acord amb el perfil comercial del nucli. El regidor de cultura i promoció econòmica, Rafel López, així ho explicava al programa La Casa de la Vila d'aquest dilluns:

RAFEL LÓPEZ 01

El cens comercial es farà públic en el marc de la primera jornada sobre comerç que s'ha programat per al 24 de novembre vinent:

RAFEL LÓPEZ 02

Al programa de dilluns, López va avançar una altra iniciativa de promoció turística com és l'edició d'un tríptic informatiu dels monuments del municipi:

RAFEL LÓPEZ 03

I fixant-se ja en el calendari de l'any vinent, va apuntar com l'Ajuntament està buscant un local per a les carrosses de Carnaval, ja que el que es va llogar l'any passat ha canviat de propietari i no està disponible:

RAFEL LÓPEZ 04

Parlant d'infraestructures culturals, va destacar el repte d'enllestir la restauració de la planta baixa de l'Alfolí en els propers mesos:

RAFEL LÓPEZ 05