Fins al 9 de novembre, es pot visitar l'exposició de dibuixos de Josep Faig Sureda, basada en fotografies de Josep Esquirol i Vernon Richards. Durant la inauguració de la mostra, divendres, Faig Sureda va explicar que a l'hora de dibuixar va triar l'Escala per la seva vinculació i els records que hi té.

Divendres a les set del vespre es va inaugurar a la sala d'actes de l'Ajuntament l'exposició de dibuixos de Josep Faig Sureda titulada "L'Escala d'avui i d'ahir". La mostra es pot visitar fins el dia 9 de novembre a la tarda i comprèn una sèrie de dibuixos fets a partir de fotografies del patrimoni escalenc realitzades per Josep Esquirol i Vernon Richards. Aquesta reinterpretació de les imatges que fa Josep Faig Sureda ofereix una altra visió de temes antics com són els oficis tradicionals, la pesca, caps d'estudi o personatges de la vila. Durant la inauguració, l'autor explicava que a l'hora de dibuixar va optar per l'Escala perquè era un tema que l'inspirava.

La majoria de dibuixos són fets a llapis.

L'alcalde, Estanis Puig, també va ser present a l'acte i va agrair a Faig Sureda l'oportunitat de poder exposar aquests dibuixos a l'Escala.

Josep Faig Sureda és nét de Josep Sureda Paradís, poeta i pintor escalenc, i ha estat sempre vinculat al poble de l'Escala.