L'institut El Pedró celebra el tercer simposi ulls d'Argo. !0 professors del centre fan petites exposicions d'àmbits ben variats sobre viatges i viatgers , el tema central d'enguany.

Mapes i viatges, viatges i literatura, road-movies, visitar sense sentir-se turista, el viatge de la vida . Són algunes de les diverses visions sobre viatges i viatgers proposades i exposades per professors de l'institut El Pedró de l'Escala al tercer simposi Els Ulls d'Argo.. L'objectiu d'Ulls d'Argo és que els alumnes visquin experiències a través dels altres.La presentació i introducció anava a càrrec de Pau Rubert.A les primeres jornades el tema va ser Leonardo da Vinci , a les segones al Coltan , el material imprescindible per fabricar telèfons mòbils, i aquestes terceres,  viatges i viatgers , un tema adient donada la mobilitat de la societat actual.

Els alumnes, que omplien la biblioteca del centre, valoren positivament aquest tipus d'activitat. Es troben amb sorpreses quan descobreixen noves facetes de professors que tenen vinculats a una assignatura.Per ambientar la jornada , la biblioteca mostrava un ampli repertori de llibres i material  de viatges. S'oferia també un berenar amb productes de diversos punts del món, com la Índia, naturalment amb el te.