S'omple un camió amb prop de quatre tones de taps de plàstic per ajudar la família d'en Pedro,  el nen afectat pel síndrome de Goldenhar .

Aquest dissabte, un grup de voluntaris va participar en  carregar un camió amb prop de quatre tones de taps de plàstic per ajudar en Pedro, el nen afectat pel síndrome de Goldenhar, una malaltia que provoca malformacions.És el que s'ha anat recollint en les últimes setmanes a diversos punts de l'Escala, Banyoles o Girona , representa aproximadament uns 500 euros una vegada portat a la planta de reciclatge.  Fins fa poc els taps es pagaven a 200 euros la tona , un preu que  s'ha rebaixat a 150.Són diners que aniran molt bé a la família d'en Pedro , que agraeix l'ajut de tothom, especialment els familiars de Marc Huertas, que s'hi han volcat.La feina va durar prop de tres hores, primer recollint taps a un parell de llocs en petits magatzems i després en un parell més s'acabava d'omplir el container.

En Pedro, tot i la seva edat ,  segueix lluitant amb serenitat , sabedor ara mateix que li espera una nova operació.

Els magatzems han quedat buits, però de ben segur en unes setmanes tocarà fer un altre viatge gràcies a la solidaritat de moltes persones que tap a tap posen el seu granet de sorra per ajudar la família d'en Pedro.