Publicitat
Publicitat

La UBET fa un balanç positiu de la Botiga al carrer

La UBET ha fet un bon balanç de la Botiga al carrer que es va celebrar a la Platja aquest passat dissabte, on van participar 11 parades. La jornada es va animar pels comerciants sobretot a la tarda on també van coincidir amb la venda de castanyes del CER.

Tot i que en principi la UBET no tenia previst fer una Botiga al carrer a la Platja el passat 10 d'octubre, sinó engegar 'Tardor by UBET' una fira amb comerços, serveis i diverses empreses a la plaça de l'Univers, la direcció va decidir adoptar aquesta opció pel fet que per diferents circumstàncies dels 17 comerços que estaven adherits a la fira finalment en van quedar 11 apuntats. És per això que la UBET va decidir traslladar aquestes 11 parades a la platja i realitzar una nova edició de la Botiga al carrer, una porta oberta als productes que venen els negocis escalencs, des de roba, complements i calçat, fins a joguines i parament per a la llar.

Malgrat haver-hi només 11 parades, la UBET destaca que la jornada va ser molt productiva per molts dels participants, sobretot a partir de la tarda on a la Platja hi havia més animació, gràcies també a la parada de castanyes del CER.

L'entitat escalenca està organitzant una nova fira, de cara a la primavera,  perquè els escalencs i visitants puguin descobrir establiments, productes i serveis de la Unió de Botiguers i Empresaris Turístics de l'Escala. La data d'aquest esdeveniment es decidirà en la propera Assemblea general de l'entitat.

Una de les pròximes iniciatives de la UBET, abans de l'Escala 10 i de la campanya de Nadal, serà el pròxim 31 d'octubre en el marc de la festa de la Castanyada on s'encarregarà, a la Platja, de l'animació musical a càrrec del “Dj. Terrorífic”,  també organitzarà un sorteig entre tots els nens que hi participin disfressats.



© 2026 canal10.cat - Avís legal - Contactar