Publicitat
Publicitat

El CER inicia una nova temporada de castanyes amb un emotiu homenatge a l'Albert Ciprés

Aquest cap de setmana, el CER ha donat el tret de sortida a una nova temporada de venda de castanyes a la platja de l’Escala. Una jornada en què s'han cuit fins a 160 quilos de castanyes i que ha estat marcada pel record emocionat a l'Albert Ciprés.

El CER ha encetat aquest cap de setmana una nova temporada de venda de castanyes a la Platja amb una molt bona assistència de públic coincidint amb el pont del Pilar. Des del CER valoren molt positivament que enguany la primera jornada de venda de castanyes hagi concorregut també amb la ruta de la tapa de l'anxova i amb la botiga de tardor organitzada per la UBET fet que ha generat un molt bon ambient a la Platja i ha contribuït a la presència de molts visitants, fet que ha afavorit al fet que l'entitat escalenca hagi arribat a coure fins a 160 quilos de castanyes al llarg del cap de setmana.

La parada de l'entitat escalenca estarà oberta tots els dissabtes del mes d'octubre, inclosos l'1 i 7 de novembre, a partir de les 18 h de la tarda i a més de les castanyes torrades, a un preu de 4 euros per paperina, l'entitat també ven participacions de loteria de Nadal.

Enguany a la Platja, tant l'organització del CER com els visitants més tradicionals han trobat a faltar la presència i contribució de l'Albert Ciprés que ha traspassat recentment. L'Albert era una persona molt vinculada a l’entitat i a aquesta tradició, i l'emotiu record de la seva persona girant el bombo de les castanyes ha estat present en tota la jornada. De fet, aquesta imatge s'havia convertit en icònica els darrers anys, i per rendir-li un homenatge tant els membres de la Junta com les persones que han estat col·laborant a la parada han portat posades unes dessuadores commemoratives amb un dibuix de l'Albert treballant a la Platja.

Els diners recaptats de la venda de castanyes es destinen a subvencionar les diverses seccions del CER, que com entitat recreativa promou i organitza diferents tallers i activitats culturals a la vila.



© 2026 canal10.cat - Avís legal - Contactar