Publicitat
Publicitat

Les xarxes socials de nou a la pantalla gran

Aquesta setmana s'estrena als cinemes, 'El precio de la red', seqüela del film 'La red social' estrenat l'any 2010. També arriba 'Escape Room 2', nova entrega de l'èxit català, i Jessica Chastain fa molta por a 'La otra madre'.

Que amb setze les xarxes socials han evolucionat una barbaritat i s'han convertit en espais amb alta toxicitat, és una realitat. El 2010 David Fincher estrenava 'La red social', el film que explicava com un jove Mark Zuckerberg iniciava i consolidava un projecte anomenat 'The Facebook'. Aquesta setmana Aaron Sorkin, qui va ser el guionista de 'La red social', estrena 'El precio de la red', un nou film basat en fet reals ara centrat en els efectes nocius de la xarxa social, ho fa mitjançant la història del periodista Jeff Horwitz qui va aconseguir parlar amb una jove enginyera de Facebook i junts investigar els secrets més foscos de Facebook. Ells seran els actors Jeremy Allen White i Mikey Madison.

Jeremy Allen White i Mikey Madison en una escena de 'El precio de la red'

Qui també torna a la pantalla gran és una nova entrega d'Escape room, ho fa amb 'Escape Room 2'. On cinc anys després l'Edu, la Marina, la Vicky i en Rai tornen a coincidir en un nou local de moda de Montjuïc. Un nou Escape Room situat on abans hi havia un antic parc d'atraccions. El resultat serà que tornen a quedar-se atrapats i només tenen 60 minuts per sortir o morir.

Jessica Chastain serà 'La otra madre', un personatge malvat que connectarà amb la Bela una nena de 8 anys que viu en una llar complicada a causa del matrimoni complicat dels seus pares. Quan aquesta presència apareix del seu armari i li pregunta si pot entrar al seu cor, la Bela s’hi nega i això ho complicarà tot.

I pels més menuts arriba una nova aventura del gat còsmic i els seus amics. S'estrena en català les Aventures en el món de l'art. En Nobita fa un dibuix per l'escola i juntament amb un aparell d'en Doraemon s’hi endinsen amb una llanterna màgica.



© 2026 canal10.cat - Avís legal - Contactar