Aquest dissabte 10 i també diumenge 11 d'octubre a partir de les 18 h de la tarda, el CER enceta una nova temporada de venda de castanyes a la Platja. La parada de l'entitat escalenca s'instal·larà cada dissabte fins al pròxim 7 de novembre, i el preu per paperina serà de 4 euros.
La tradicional venda de castanyes a la Platja de l'Escala organitzada pel CER comença aquest dissabte 10 d'octubre a partir de les 18 h, també estarà disponible el diumenge 11, i partir d'aleshores la parada de castanyes estarà oberta tots els dissabtes del mes d'octubre, inclòs l'1 i 7 de novembre. El preu de la paperina es mantindrà a 4 euros com l'any passat, i a més de les castanyes torrades, l'entitat també vendrà participacions de loteria de Nadal.
El dia 31 d'octubre, vigília del dia de Tots Sants, el CER col·laborarà amb diferents entitats del poble per celebrar conjuntament la quarta edició de La Castanyada a l'Escala, popularment coneguda com el Castaween, una barreja de les tradicionals castanyes amb el Halloween americà.
Els diners recaptats de la venda de castanyes es destinen a subvencionar les diverses seccions del CER, que com entitat recreativa promou i organitza diferents tallers i activitats culturals a la vila.
Com és tradicional la temporada de venda de castanyes del CER acabarà a l'Aplec de Sant Martí d'Empúries, el dia 8 de novembre.