Aquest dissabte arriba a l'Escala el Patge Xover per recollir les cartes dels nens i nenes de l'Escala als Reis Mags d'Orient. A les 6 arribaran a la Plaça de les Escoles.
Dos dies abans de l'Arribada dels Reis, el 3 de gener, arribarà a l'Escala l'Ambaixador Reial, aquí conegut com el Patge Xover, que vindrà acompanyat dels carters reials per fer la recollida de cartes als Reis d'orient dels nens i nenes de l'Escala.
A les 5 de la tarda començaran les activitats amb un taller de fanalets, que es farà a Plaça Víctor Català.
Una mica més tard, a partir de les 6 l'Ambaixador Reial arribarà a la Plaça de les Escoles i començarà una rua que anirà cap a Plaça Víctor Català, on es farà la lectura del manifest reial, l'entrega de cartes i la degustació de xocolata desfeta preparada pels patges cuiners.
Enguany, com a novetat, les persones sensibles als sorolls, dèficit d'atenció o hiperactivitat, tindran la possibilitat d'escriure un correu electrònic a skalamagica@gmail.com. L'associació els citarà uns minuts abans de començar la rua i l'ambaixador els saludarà en un lloc tranquil, lliure de sorolls i aglomeracions. Cal enviar el correu de reserva com a màxim fins aquest divendres 2 de gener.
Pel que fa a l'arribada dels reis d'orient el dia 5 es pateix per l'estat del temps, no queda clar si ses majestat podran arribar per mar. L'ambaixador Reial i les autoritats aniran actualitzant la situació.