El primer i segon equip de futbol i els sèniors A i B de bàsquet han assolit victòries aquest cap de setmana. Els empats han estat pel tennis taula i el primer equip femení de futbol, un empat polèmic... La nota negativa ha estat la derrota del sènior femení de bàsquet a casa contra el Santjoanenc.
El FC l'Escala ha tancat la jornada a la segona posició, a un punt del líder Badalona, després d'imposar-se per 3 a 1 el Mollerussa amb el doblet de Youssef Zayzoun i l'encert d'Adrián Expósito. Els de David Gurillo feien els tres gols a la represa.
L'empat a zero inicial el trencava Youssef Zayzoun al 63 després de rematar la pilota a l'interior de l'àrea a la sortida d'un córner; poc després, al 69, arribava el segon. Expósito definia molt bé per sobre del porter. Amb el 2 a 0 a favor, els lleidatans eixugaven la diferència amb el gol de penal d'Alpha Bagayoko i posaven el 2 a 1 al marcador. Això era al 73, però al 88, Youssef sentenciava el duel amb un xut creat.
La nota negativa del partit va ser la lesió de Sanku Jabbie. Abandonava el terreny de joc al descans.
Pel que fa al primer equip femení, les de Toni Murillo han empatat a 2 a Sils amb polèmica. L'àrbitre va xiular un penal fora de l'àrea i quinze fores de joc, almenys deu no ho eren, segons ha denunciat una de les jugadores a les xarxes socials. Afegia també que l'àrbitre coneixia perfectament les jugadores, inclos va riure amb elles. En una de les jugades, la portera de l'Escala va rebre un fort cop al cap, va quedar estesa a terra i l'àrbitre no va aturar el partit amb la mala sort que el Sils va marcar. Partit robat, confessava la jugadora. Anteriorment, Jennifer Ruiz havia signat un doblet 39 i 49. Les blaugranes són setenes amb 11 punts.
I en relació amb el segon equip, segona victòria fora de casa. Els de Salam han guanyat 0 a 2 al camp del cué AE Roses B amb els gols de Koli Baldeh i Omar Baldeh. Triomf car perquè David Puig i Gerard Verdaguer van abandonar el camp per lesió. Els anxovers han tancat el cap de setmana a la cinquena posició amb 17 punts.
En tennis taula, després de tres derrotes consecutives, això sí, ajustades, el CER l’Escala ha tornat a sumar, ha empatat a 3 contra l’Alacant, un punt que fa que l’equip, amb la victòria de l'Hospitalet contra l'Arteal Santiago, tanqui la jornada, per primera vegada, en zona de descens. El revolsiu pel partit era el polonès Samuel Kulczycki, número 80 del món, però va perdre un dels dos partits que va disputar. En el primer enfrontament cedia per 0 a 3 contra Albert Lillo i en el segon s’imposava 3 a 0 contra David Lillo. La resta de punts els sumaven Iker González, que va remuntar un 0 a 2 en contra davant Diego Lillo, i Artur Tomas Grela per 3 a 0 contra Patryk Zatówka.
En bàsquet, el duel de líders de la Segona Territorial masculina acaba amb una victòria incontestable, contundent i còmode de l'Escala contra el Ripoll. El resultat final, 87 a 38. Triomf de 49 punts de diferència. Els escalencs, amb la baixa d'Enric Espinosa, anotaven 19 punts al primer quart, 23 en el segon, 28 en el tercer i 17 en el quart. Els visitants, 7 en el primer, 8 en el segon, 11 en el tercer i 12 en el quart. Els màxims anotadors escalencs han estat Lluc Falgàs i Pau Esponellà amb 14 punts, Roger Botargues amb 13 i Guillem Planas amb 12.
Pel que fa al sènior femení ha perdut a casa contra el Santjoanenc 36 a 43. Un mal tercer quart acaba condemnant les blavetes. Les màximes anotadores han estat Laida Martínez amb 11 punts, Elisabet Ribas amb 6 i Martina March amb 5.
I bones notícies pel sènior B masculí de Gori Rivas, que ha superat el Fornells 62 a 55. Els escalencs anotaven 19 punts en el primer quart, 16 en el segon, 12 en el tercer i 15 en el quart. Els màxims realitzadors han estat Lluc Bosch amb 21 punts, Martí Morera amb 15 i Gerard Falgàs amb 14. És la quarta victòria de l'equip.