Aquest cap de setmana destaca el debut oficial del primer equip femení al camp del Sant Andreu de Llavaneres. Després de molt temps, el projecte començarà a rodar aquest diumenge a terres barcelonines. El primer equip masculí té partit a Vic i el segon a Pals. I en bàsquet, l'únic que jugarà a casa és el femení.
El primer equip femení debuta aquest diumenge a les set de la tarda a Sant Andreu de Llavaneres. Les de Toni Murillo, que jugaran finalment al futbol-11, tancaven la pretemporada el passat diumenge a casa contra un juvenil suec i el tècnic va veure com Bàrbara i Estel Pons van haver d'abandonar el terreny de joc per molèsties.
Pel que fa al primer equip masculí, els de David Gurillo visiten el camp del Vic diumenge a les 12 del migdia, sense el sancionat Elian Guillén, després d'esgarrapar un punt molt valuós contra el líder Hospitalet. Justament, tots dos equips van enfrontar-se a l'estiu i va imposar-se l'Escala amb el solitari gol de penal d'Adrián Expósito.
I el segon equip es desplaça demà dissabte a les sis al camp del Pals Atlètic després de sumar la primera victòria del curs a casa contra el Portbou per 3 a 2.
En bàsquet, el sènior femení jugarà demà dissabte a les 4 a casa contra la Vall d'en Bas. Les de Joel Obré van perdre a Fontajau i esperen estrenar-se a casa amb un triomf. Els sèniors masculins jugaran fora. L'A es desplaça a la pista del Santjoanenc demà dissabte a dos quarts de sis. Els de Toni Espinosa venen de guanyar el Blanes C.
I el B es desplaça diumenge a Lloret. El duel està programat per diumenge a tres quarts de set de la tarda.
I en natació, diumenge al matí a partir de les nou hi ha programada una travessa de natació a Cala Montgó en el marc de Montgó Experience. Hi haurà recorreguts de 5,8 km, 3,4 i 1,5. A la vigília, l'organització ha preparat una nedada guiada amb entrenadors i atletes convidats i diferents xerrades.