Publicitat
Publicitat

S'obren les inscripcions al Taller de Restauració d’Embarcacions Tradicionals

El setè taller de restauració d'embarcacions tradicionals de pesca escalfa motors amb l'obertura de les inscripcions. El taller es farà entre finals de setembre i octubre en un total de quatre sessions a Confraria de Pescadors de l’Escala.

El Museu de l'Escala i el Museu de l'Anxova i de la Sal han obert el termini d'inscripcions per la que serà la setena edició del taller de restauració d'embarcacions. Una proposta consolidada que es farà al llarg de 4 sessions entre el 27 de setembre i el 18 d'octubre. 

Seguint els passos i l'èxit de les anteriors edicions, el taller es realitzarà en un local de la Confraria de Pescadors al costat del Maram i anirà a càrrec del mestre d'aixa Xeve Feliu de Drassanes Sala.  Durant les quatre sessions en les quals es desenvoluparà el taller, durant quatre dissabtes al matí, de les 9.30 a les 13.30 h, es treballarà en bastiments de fusta que formen part del patrimoni marítim de l’Escala i que han d’esdevenir, un cop restaurats, protagonistes de les futures edicions de la Festa de la Sal de l’Escala.

El preu d’inscripció és de 45 € i s’ha de formalitzar per mail a museu@lescala.cat. Els inscrits rebran un dossier informatiu i les places són limitades. El taller compta amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors de l’Escala, de les Drassanes Sala i de l’Associació de Vela Llatina de l’Escala.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar