Publicitat
Publicitat

Final de curs del Jujitsu

120 esportistes i uns 300 familiars han participat en el tancament de temporada de la secció de Jujitsu del CER. S'han entregat títols i nous cinturons en les diferents categories en un matí amb diverses activitats.

Els cursos de jujitsu que se celebren al CER han posat punt final a la temporada.

El tancament s'ha fet en acte on s'han entregat títols i cinturons als 120 esportistes que han superat l'examen de grau de la seva categoria.

Ha estat també un matí de portes obertes, amb una exposició de fotografies, un esmorzar de grup i acompanyats per més de 300 familiars.

Ha estat el final d'una molt bona temporada per aquesta secció del CER, ja pensant en l'inici del pròxim curs, previst pel 8 de setembre.

El Jujitsu a l'Escala es treballa en un total de 5 grups.

Els més petits són els nens de 3 a 6 anys, que fan un acostament a l'activitat una hora a la setmana.

De 7 a 9 anys, els mitjans hi dediquen dues hores a la setmana, igualment que els grans, jovenets d'edats entre 10 i 12 anys.

També hi dediquen dues hores a la setmana els joves de categoria juvenil, d'entre 13 i 15 anys.

Pel que fa als adults, de més de 15 anys, treballen les diferents tècniques fins a tres hores setmanals.

L'objectiu és que tots ells vagin millorant el nivell, tot i que en algun cas ja comencen a destacar. Van aprenent durant la temporada i s'examinen per anar assolint títols i el color dels cinturons.

Diverses vegades durant l'any fan demostracions per ensenyar la seva evolució, per exemple, durant la Fira d'Entitats.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar