Publicitat
Publicitat

El festival de ioga Emporiom reuneix 170 persones a Empúries

El festival de Ioga i Kirtan Emporiom ha aplegat fins a 170 amants del ioga al jaciment d'Empúries. La quarta edició del festival ha combinat tallers, sessions de meditació i altres activitats a la recerca del benestar de la ment i el cos

Per primer cop en els quatre anys del Festival Emporiom, aquesta cita dedicada al ioga i al Kirtan, ha escollit el dissabte i el diumenge per celebrar una trobada de fins a 170 persones entorn del jaciment arqueològic d'Empúries. Dos dies de tallers i activitats en comunitat per a cuidar el cos, l'ànima i la ment. 

L'organització va preparar més d'una desena de tallers, no només de ioga, sinó també de nutrició i benestar.  També va programar dues sessions de kirtan o concerts de mantres. El festival va començar dissabte a la tarda i es va allargar per primer cop fins diumenge a migdia, on els més de 170 participants van poder practicar ioga en un entorn màgic. 

Un dels moments més especials estava reservat a la sortida de sol, un instant màgic per tots els participants.

La quarta edició d'Emporiom ha estat l'any la de la seva consolidació  

El Museu Arqueològic d'Empúries ha tornat a implicar-se a l'organització del festival. Tant la direcció del Museu com la del festival volen que els museus també siguin espais saludables i de benestar.

La màgia i l'energia de les ruïnes gregues i romanes d'Empúries han tornat a acompanyar un any més, una pràctica saludable cada cop més estesa i practicada com és el ioga. El respecte i la sintonia amb l'indret fan d'Emporiom un festival únic. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar