Raul Paje ja és passat. No tornarà a dirigir el FC l'Escala. Club i tècnic ho han expressat públicament aquest dimarts a la tarda. El club li vol agrair l'entrega i el sacrifici que ha fet aquesta temporada i li desitja molta sort en el futur. Ha estat l'entrenador que ha durat més a la banqueta des que l'Escala competeix a Tercera.
El FC l'Escala ha anunciat que Raul Paje no seguirà . Club i entrenador separen els seus camins, expliquen, de mutu acord. El club vol agrair la feina feta, la dedicació i el compromÃs que ha demostrat a cada entrenament i partit. Li desitja sort i encerts en futur i que l'Escala tindrà un bon record del barcelonÃ.
Raul Paje ha estat el tècnic que ha durat més a l'Escala des que l'equip competeix a la Tercera Federació. Els dos altres havien estat Arnau Sala i Aday BenÃtez.
Paje, a les seves xarxes, escrivia "etapa curta, però intensa, molt orgullós de la feina d'aconseguir l'objectiu. Moltes grà cies pel tracte rebut i us desitjo el millor per al futur. Un escalenc més".
L'extècnic, en una entrevista emesa emesa aquest dilluns als espais esportius de Rà dio l'Escala i Canal10 Empordà , confessava que el seu desig era quedar-se. La conversa, però, va ser enregistrada el passat 12 de maig i emesa dilluns 19. Club i tècnic van decidir aquest dilluns que separaven els seus camins.