L'Ajuntament de l'Escala rep un dels premis de la revista Bonart per la seva aposta per l'art contemporani mitjançant la seva à mplia programació cultural a diversos espais municipals. S'han tingut en compte també les beques de primavera i el festival Les Muses.
L'alcalde de l'Escala, Josep Bofill, i el regidor de cultura, Martà Guinart, han rebut de mans de la Consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, SÃlvia Paneque, un dels Premis Bonart 2024, en un acte celebrat a l'Espai Fundació "la Caixa" a Girona.
Són reconeixements a entitats i iniciatives que han contribuït a la difusió i promoció de l'art contemporani a les comarques gironines.
Des de l'Escala s'ha agraït el reconeixement.
La VI edició dels premis Bonart dona el tret de sortida als actes del XXV aniversari de la revista Bonart.
També s'han reconegut la Cà tedra d'Art Contemporani de la Universitat de Girona, l'Ajuntament de Castell, Platja d'Aro i s'Agaró, Museu elBulli 1846, l'Escola d'Art i Disseny d'Olot, la Fundació Valvi, la Diputació de Girona, la Fundació Estany, els arquitectes de l’estudi RCR, i ,la Fundació Angelus Novus.
La celebració dels Premis Bonart continuarà a Barcelona el 22 de novembre, a l’Auditori CaixaForum, reconeixent personalitats i entitats de terres barcelonines.