Adrià Carreras i Adrià Ferrer han completat amb èxit l'Ironman de Vitòria. Carreras està content perquè ha baixat de les deu hores mentre que Ferrer s'ha tret l'espina que tenia clavada de l'any 2019. Els dos escalencs han competit per primera vegada junts.
Dos escalencs han completat l'Ironman de Vitòria. Són Adrià Carreras i Adrià Ferrer. Carreras està content perquè novament ha baixat de les deu hores. Aturava el cronòmetre a les 9 h 56 min i 38 segons, la primera que va fer al PaÃs Basc el temps va ser de 9 h 53 min i 28 s.
Tanca la competició a la posició 45 de la seva categoria. I amb relació a la classificació general, ha quedat a l'esglaó 217 dels 1.400 triatletes.
Carreras va sentir-se millor en la prova de natació.
Pel que fa a Adrià Ferrer també ha fet el seu quart Ironman, tot i que el segon a Vitòria no el va acabar pels pèls (2019). El segon intent ha estat el bo. Aturava el cronòmetre a les 10h 24min i 20s. Els altres els havia fet a Lanzarote (2018), Platja d'Aro (2022).
Ferrer, a diferència de Carreras, s'ha sentit millor en la prova atlètica.
Carreras i Ferrer han complert un somni, competir junts en una Ironman.
Els dos triatletes escalencs, un cop aterrats a l'Escala, ja estan planificant noves competicions.