Publicitat
Publicitat

La trobada de la Festa de la Hospitalitat de Lourdes aplega 280 persones a l'Escala

La Sala Polivalent de l'Escala es va omplir amb 280 persones que van assistir al dinar de trobada en motiu de la Festa de l'Hospitalitat de Lourdes que organitza el Bisbat de Girona. Al voltant d'un bon menú va ser un bon moment per compartir experiències i preparar les properes sortides a Lourdes

Un any més l'Escala ha acollit la Festa de l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, organitzada pel Bisbat de Girona i conjuntament amb les agrupacions de l'Escala i Torroella . La trobada,  va agrupar gairebé 300 persones, i es va dividir en dos actes, primer la missa que va tenir lloc a Torroella i el dinar  a La Sala Polivalent de l'Escala.

Tant les trobades com les peregrinacions a Lourdes ja fa un parell d'anys que s'han recuperat, després del pas de la pandèmia, per tant s'estan programant amb normalitat. Les peregrinacions es programen al mes de Juny i acostumen a apuntar's-hi més de 400 persones. 

Al menú del dinar no hi van faltar les anxoves de l'Escala, servides acompanyant un entremés. El menú es completava amb un rostit, postres i beguda i just acabar el dinar es procedia a un sorteig que en part servia per a finançar el cost de la trobada. Es van sortejar diversos regals gentilesa de l'UBET L'Escala i comerciants de Torroella i també 3 quadres.

Des de l'Organització volen agrair especialment l'acollida per part de l'Ajuntament de l'Escala i la regidoria de benestar social.  

 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar