Publicitat
Publicitat

Decidits els quatre nous capitans del FC l'Escala

A l'entrenament d'ahir dijous, els jugadors del FC l'Escala van decidir els quatre capitants per la nova temporada. Tots quatre són nous, ja que els quatre anteriors no han continuat amb l'equip per diferents motius. Nil Congost serà el primer capità i li agafa el relleu a Ignasi Massó.

Nil Congost, Pol Bastidas, Nacho Ferreti i Maha Konteh seran els nous capitans del FC l'Escala per a la temporada 2023-24. Els quatre nous capitans es decidien a l'entrenament d'ahir dijous. Congost té 28 anys, és central i complirà la segona temporada amb l'equip, igual que Bastidas i Ferreti. Bastidas és lateral i té 29 anys, un menys que el porter Nacho Ferreti. I el quart capità, l'extrem Maha Konteh en té 24 i serà el seu tercer any al Nou Miramar. Per cert, Congost, dimarts, en el primer entrenament responia això quan se li preguntava si es veia com a primer capità de l'equip.

Els escollits són tots nous perquè cap capità del curs passat Ignasi Massó, Marçal Saenz, Zou Moustakim i Henry Gilham ha seguit. Massó i Moustakim tenien ganes de quedar-se.

Precisament, el nou capità ha tingut un record pels dotze jugadors que no han continuat per diferents motius.

Congost sí que s'ha quedat.

El capità parla de les dotze noves incorporacions, que han d'aportar un punt més de qualitat. 

L'Escala es prepara, des d'aquesta setmana, per l'inici de lliga i també per rebre a grans equips del futbol català al Nou Miramar.

El banyolí lluirà el braçalet de capità demà dissabte a dos quarts de vuit en el primer amistós de l'equip a casa contra l'Espanyol B. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar