Publicitat
Publicitat

Els portaveus municipals valoren el resultat d'aquest 23J

Satisfació absoluta de l'equip de govern escalenc pels resultats obtinguts aquest 23J. Per la resta de formacions amb representació al consistori les valoracions passen des de sensacions agredolces fins a una picada de crostó a les entitats que han fet campanya per l'abstenció i és que a l'Escala s'ha situat al 58,3%. Tots ells però confien en els pactes post eleccions i demanen responsabilitat als actors implicats per evitar una nova campanya electoral a la tardor

Els diferents representants municipals han passat pels micròfons de ràdio l'Escala i Canal 10 per valorar els resultats d'aquests darrers comicis que passen des de la més absoluta satisfacció fins a l'autocrítica per la davallada de vots i escons.Els escoltem per ordre de representació dels partits al Congrés dels Diputats. 

Pel que el què passarà a partir d'ara tots els portaveus municipals insten els seus partits a negociar per garantir un govern progressista i evitar qualsevol altra opció que pogués suposar un bloqueig polític i s'obri l'escenari d'unes noves eleccions a la tardor.

En aquestes eleccions la Sala Polivalent s'ha estrenat per primera vegada com a seu única electoral. Així ho han valorat els diferents portaveus

Pel que fa la logística la sala disposava d'aire acondicionat finalment però davant les elevades temperatures d'aquest diumenge ha resultat ser insuficient per votants i membres de les meses.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar