Publicitat
Publicitat

Comença una enquesta ciutadana pel Pla Local d’Igualtat de l’Escala

La redacció del Pla Local d’Igualtat de l’Escala entra en una nova fase aquest dimarts, amb la posada en marxa d’una enquesta online dirigida a la ciutadania en general i, una altra, dirigida exclusivament a la gent jove. El període de participació durarà fins a finals d'aquest mes i l'enllaç per accedir al formulari es troba al web de l'Ajuntament.

Preguntes relacionades amb les tasques de la llar i les cures, el bullying i les discriminacions en l'àmbit escolar o la inseguretat en la via pública configuren les enquestes ciutadanes que ha posat en marxa l'Ajuntament de l'Escala, per tal de radiografiar el municipi en igualtat de gènere i LGTBIQ+. L'acció forma part del Pla Local d'Igualtat, que actualment es troba en fase de redacció, i que a més, contempla realitzar entrevistes i comissions de treball amb diferents col·lectius de la zona.

A la pàgina web del consistori, es pot accedir a l'enllaç de les dues enquestes. En concret, n'hi ha una dedicada a la ciutadania en general i una altra, adreçada exclusivament als joves d'entre 12 i 29 anys. Les respostes són anònimes i es poden contestar fins a finals de mes. Des del consistori fan una crida a la participació, per tal de "conèixer l'opinió de la població amb relació a les desigualtats de gènere i LGTBIQ+".

El Pla Local d'Igualtat de l'Escala va començar a caminar el novembre passat, i vol esdevenir un instrument per a planificar accions per a la promoció de la igualtat al municipi. La redacció del document s'ha encarregat a la consultora especialitzada ''Igualtat Creativa" i un cop finalitzi, la localitat comptarà amb un pla global de tot el municipi i un segon pla enfocat al personal de l'Ajuntament. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar