Publicitat
Publicitat

Més professionals al CAP per cobrir la temporada d'estiu

El CAP de l'Escala incorpora dos metges i dues infermeres per atendre l'increment de serveis que sorgeixen a l'estiu, sobretot les urgències. S'ha re-dissenyat algunes de les funciones per mantenir les necessitats de les persones que viuen tot l'any al municipi.

Tot preveient l'increment de visites degut a l'afluència de visitants durant l'estiu, el CAP de l'Escala s'ha reforçat amb més professionals per atendre totes les necessitats.Segons l'experiència d'altres estius, la demanada es centra sobretot en el servei d'urgències.És per això que s'han habilitat dos box, amb dos metges i dues infermeres.S'han reorganitzat tots els serveis per tal d'atendre amb normalitat tota la població que viu a l'Escala tot l'any.El reforç es fa més que necessari si ens fixem en les dades de la última setmana de juny i aquests primers dies de juliol.

A l'estiu també s'incideix en augmentar el control de les persones més vulnerables, sobretot pel que fa a les altes temperatures i possibles cops de calor.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar