Publicitat
Publicitat

El CER s'ha convertit en el temple argentí de l'Escala

Argentina és la primera selecció confirmada per disputar la gran final del mundial de futbol del Qatar. Molts argentins i diversos escalencs van concentrar-se al bar del CER, que s'ha convertit en el temple argentí escalenc, per veure la semifinal Argentina-Croàcia, que finalment va guanyar l'equip liderat per Leo Messi per un clar 3 a 0. 

La selecció argentina fa vibrar al món i també a l'Escala. I és que des que ha començat el mundial, el bar del CER s'ha convertit en el temple argentí. Cada vegada que juga Argentina s'omple d'argentins, però també escalencs per seguir aquest equip que és liderat per l'exblaugrana Leo Messi. 

A les semifinals contra Croàcia, Argentina va guanyar fàcil, pràcticament sense despentinar-se. Van patir poc els de Lionel Scaloni. Al bar del CER, els tres gols, el de Messi de penal i el doblet de Julian Álvarez amb dues assistències del dorsal 10, es van celebrar amb molta eufòria i és que són el primer equip que s'ha assegurat una plaça per a la gran final del mundial de Qatar de diumenge a les quatre de la tarda. 

El rival dels argentins se sabrà aquest vespre en funció del resultat del França-Marroc. Les reserves en aquest local ja es comencen a fer per viure aquesta final històrica que paralitzarà de nou el món i posarà punt final a un mundial qualificat com el més polèmic.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar