L'Escala acull fins al 10 de desembre la primera edició de la Mostra d'Art Contemporani, les Muses, un projecte concebut pels artistes locals i residents a l'Escala. L'objectiu és reunir-se i compartir les seves obres i donar a conèixer la seva feina.
Les Muses Art ha obert les portes a l'Escala i ja encara la seva recta final aquest dissabte. Tres dies per gaudir al màxim de l'art al municipi, amb un munt d'activitats, tallers, xerrades i mostres.
La mostra està pensada com un itinerari artístic que obre al públic els espais habitualment tancats, com son els estudis i tallers dels artistes, però que també ofereix als artistes altres espais públics i privats on poder mostrar la seva obra.
Dimecres a la nit s'inaugurava la proposta amb la projecció deldocumental "El vent que ens mou", de Pere Puigbert Esponellà. Un contingut que s'ha etiquetat de documental, però que no ho és.
La mostra es podrà seguir fins al dissabte, per tant, encara hi ha temps per gaudir d'unes sessions de pintura en directe amb Marc Torrent, així com diferents tallers, xerrades o accions a l'espai públic, com la instal·lació, exposició i performance del Col·lectiu Activisme Ambulant a partir de residus recollits per la Brigada del Salabret. La presentació del programa Artis de Canal 10 Empordà o gaudir tranquil·lament de l'itinerari programat per descobrir els espais dels artistes escalencs i conversar amb ells una bona estona.