El primer equip del CTT CER l'Escala completa la primera volta amb zero punts. Els quatre primers partits al grup 2 de la Superdivisió han acabat amb derrota. Els jugadors estrangers han estat a mig gas i l'equip no ha assolit cap empat ni tampoc cap victòria. A la segona volta podria tornar el xinès Chih-Wei Yeh.
El CTT CER l'Escala ha tancat la primera volta sense conèixer ni l'empat ni la victòria. Els quatre primers partits del grup 2 de la Superdivisió Masculina han acabat amb derrota. La darrera aquest dissabte a la tarda, a casa, contra l'Arteal. El resultat: 0 a 4. Els jugadors titulars han estat l’egipci Mohamed Elbeialy i els jugadors de casa Iker González i Norbert Tauler.
Elbeialy cedia 1 a 3 contra André Filipe Coelho. Els resultats: 12 a 14, 10 a 12, 11 a 7 i 6 a 11. Després Iker González, quart al Top8 nacional en la categoria juvenil, perdia 1 a 3 contra Humberto Manhani. Els marcadors: 11 a 5, 9 a 11, 4 a 11 i 10 a 12.
Amb el 0 a 2 saltaven a la pista Norbert Tauler, guanyador del Top8 nacional, i José Enio Mendes. El jugador visitant va imporsar-se per 0 a 3. Els resultats: 7 a 11, 12 a 14 i 8 a 11. I en el darrer enfrontament André Filipe Coelho superava a Iker González per 0 a 3. Els marcadors: 6 a 11, 9 a 11 i 7 a 11.
Els escalencs comencen a sentir-se pressionats perquè trepitgen la plaça de promoció de descens i els resultats no arriben.
Els escalencs han de capgirar la situació en els quatre partits que queden, tres seran a casa. Encara han de passar per la sala polivalent el Borges, San Sebastian de los Reyes i el Visit Pontevedra.