El FC l'Escala guanya el derbi altempordanès contra la Jonquera i recupera el liderat del grup 1 de la Primera Catalana. Henry Gilham i el juvenil Armando Díaz han estat els golejadors de la jornada. Per cert, el partit s'havia d'haver disputat al Nou Miramar, però herba s'està sotmetent a un tractament i amb això el club espera millorar l'estat del camp.
Els dos gols d’Henry Gilham i la diana d’Armando Díaz a la segona part donen la victòria al primer equip del FC l’Escala al camp de la Jonquera. El resultat final va ser de 0 a 3, marcador que serveix als de Sepu recuperar el liderat del grup 1 de la Primera Catalana, ja que divendres 3 de desembre, el Bescanó guanyava el Llagostera B i es col·locava com a líder provisional. Per sort, els escalencs han guanyat aquest diumenge al migdia a la Jonquera per 0 a 3 i tornen a trepitjar la part més alta de la classificació.
Aquesta vegada Sepu, l’entrenador, va alinear a l’11 titular el porter Isaac Lucas i l’extrem Alex Sánchez, jugadors que els costa tenir minuts. I van entrar a la convocatòria els juvenils Armando Díaz, que va fer un gol, i Pol Britos, capità del juvenil A. Tan Díaz com Britos van entrar també a la convocatòria del primer equip la jornada passada contra el Llagostera B, però no ha estat fins aquesta que han debutat.