El cinema més comercial torna a agafar forces, aquesta setmana arriba l'esperada 'Viuda Negra', ho fa juntament amb la nova comèdia de Santiago Segura. A Torroella drama literari i les plataformes reuneixen diversos monstres.
Si voleu calmar la calor d'aquest estiu, les sales de cinemes estan perfectament equipades per fer-nos passar una bona estona amb una temperatura més que agradable. A més a més aquesta setmana se suma a la cartellera el més nou de Marvel, l'esperadÃssima 'Viuda Negra'. Scarlett Johansson, s'enfunda de nou en el seu mono ajustadÃssim per explicar els orÃgens de Natasha Romanoff à lies Viuda Negra.
Setmana on també arriba Santiago Segura, amb 'A todo tren. Destino Asturias', nova comèdia familiar amb un estil molt similar a l'èxit de l'estiu passat 'Padre no hay más que uno'.
Aquà serà Ricardo, un pare superresponsable que porta el seu fill a un campament a Astúries. Aprofitant el moment altres pares li demanen que acompanyi també els seus fills, aixà que en total té a cà rrec seu a sis menors. Agafar el tren ha estat fà cil pels infants, però no tant pels adults que l'han perdut deixant els nens dins el tren sense cap supervisor. Aixà començarà un viatge per atrapar els menors, un viatge amb l'hipocondrÃac Ricardo i l'avi Felipe, despreocupat, faldiller i que no a ha canviat mai cap bolquer.
A Torrella aquesta setmana arriba drama literari amb 'Sueños de una escritora en Nueva York' amb Sigourney Weaver de protagonista.
Una joveneta aspirant a escriptora aconsegueix feina a una agència literà ria com ajudant de l'agent de Salinger. Entre totes les seves tasques una és la de respondre les cartes dels admiradors de Salinger. No fent cas al protocol, ella personalitza cada resposta. Utilitzant la veu d'un gran escriptor, va agafant formar el seu somni de ser escriptora.
Mentrestant a les plataformes hi trobem una mica de tot, aquesta setmana destaca l'estrena de 'Monstruos a la obra' a Disney+. Una sèrie basada en la pel·lÃcula Monstruos SA, precisament aquesta producció segueix els fets ocorreguts just al final de la pel·lÃcula de 2001. Ara amb l'empresa reformulada els nostres protagonistes buscaran nous talents per fer riure els més petits, Sully s'ho agafa tranquil·lament i amb alegria, però Mike té els seus dubtes.
Qui també presenta un monstre és Netflix, ho fa amb el film familiar 'El hombre agua' on un nen inicia la missió de buscar una figura mÃtica que diuen que té poders curatius per salvar a la seva mare malalta.
Per la seva part Movistar aposta per comèdia, ja que estrena la seva producció original 'Supernormal' on coneixerem a Patricia Picón, una dona que porta la feina a casa i la famÃlia a l'oficina. Ella és divertida, intel·ligent, ambiciós i exigent. El seu home i els seus treballadors l'odien i l'admiren a parts iguales. Quan té problemes el seu millor suport és Marisol, la secretà ria. Aviat s'adonarà que controlar-ho tot, tenir una feina exigent i procurar per la famÃlia desgasta molt, tot i voler ser una persona supernormal.