Publicitat
Publicitat

Teatre a Canal 10 Empordà

Canal 10 Empordà programa durant un mes diverses obres de teatre de l'Agrupació Artística Local. Seran les últimes cinc obres presentades per l'agrupació, l'emissió serà el dimecres a la nit. La primera serà aquesta nit amb la comèdia Els embolics de la suite 509. 

Durant aquest mes de desembre i gener, canal 10 Empordà oferirà tots els dimecres nit de teatre de l'agrupació artística local. Una programació especial, per tal d'apropar la cultura a casa i recordar el mes de teatre a l'Escala.

Les obres proposades són les representades aquests últims anys, seran un total de cinc la primera aquesta mateixa nit amb la comèdia 'Els embolics de la suite 509' a partir de 2/4 d'11 de la nit. El dimecres 16 no hi haurà teatre, ja que s'emetrà l'última tertúlia esportiva de l'any. El dimecres 23 a les deu de la nit arribarà Toc Toc una teràpia molt especial on les rialles estan garantides.

Per l'últim dimecres de l'any, pel dia 30 a les deu s'ha programat 'Pels Pèls' una obra de teatre poc convencional. Una comèdia, un thriller i un reality show on el públic té molt a dir. S'obrirà l'any amb 'El pis dels Infidels' un vodevil clàssic amb molts embolics i malentesos. Tancarà el cicle 'Anàvem a culegit' l'adaptació local del Florido Pensil, serà el 13 gener a 2/4 d'11 de la nit. 

Unes obres que es podrà seguir per canal 10 Empordà en diferents horaris i dies al llarg de la programació especial de Nadal.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar