Ahir a la tarda es va celebrar el darrer concert d'aquest curs de l'Escola de Música a la Plaça VÃctor Català , un concert que es va haver d'ajornar ara fa unes setmanes. Hi van participar fins a 5 formacions, amb temes instrumentals i també amb participació de les corals.
Un total de 5 conjunts musicals formats amb alumnes de l'Escola Municipal de Música El Gavià , han actuat a Plaça VÃctor Català en el que ha estat el darrer concert d'aquest curs 2018-2019.L'objectiu era que els alumnes mostressin el que han anat aprenent , a la vegada que vagin perdent la vergonya d'actuar en públic.Els més petits, el conjunt de combo de nivell elemental interpretava fins a tres temes, on el blues era el protagonista.El grup de combo de nivell mitjà , com en la majoria de temes escollits pel concert, interpretava entre d'altres les bandes sonores de Tità nic i de La Bella i la Bestia.El Jazz era l'eix central de la selecció escollida pel combo d'adults, aquà donant mà niga ampla a la improvisació.Pel que fa a l'orquestra , entre d'altres, interpretava temes com la banda sonora de la pel·lÃcula Star Wars o el Viva la vida de Cold Play.L'orquestra també participava en interpretació conjunta amb la Coral Jove, on entre d'altres es va poder gaudir del This is me, o de la canço dels pirates del musical Maricel.Pares, familiars i amics no es van voler perdre el concert, agraint amb llargs aplaudiments cadascuna de les actuacions.Amb el concert aniversari dels 30 anys de l'Escola, la música a les places , i ara amb aquest darrer concert a Plaça VÃctor Català , l'Escola Municipal de Música el Gavià tanca un nou curs.