Publicitat
Publicitat

El FC l'Escala depèn d'ell mateix per mantenir el liderat

Aquest cap de setmana serà la darrera jornada de l'any per quatre equips escalencs. El sènior femení recupera divendres el derbi ajornat contra el Figueres, l'equip de la Superdivisió es desplaça a Galícia, l'equip de Divisió d'Honor rep al CN Sabadell i el FC l'Escala se la juga contra el Sant Feliu de Guíxols.

Aquest divendres comença la jornada amb el partit del sènior femení del Club Bàsquet l'Escala a la pista de les Escolapies de Figueres. Les de Susi Martí, que actualment ocupen la quarta posició de la lliga de Tercera Catalana, visiten a un equip figuerenc que el passat cap de setmana va aconseguir la primera victòria del curs. 

Ja dissabte ens esperen dos partits de tennis taula. L'equip de la Superdivisió Masculina visita dissabte a les 11 la pista del líder Arteal Santiago. El conjunt gallec és el favorit però l'Escala busca donar la sorpresa... 

A a la tarda, l'equip de Divisió d'Honor, rep la visita del Club Natació Sabadell a les 5 de la tarda. En el conjunt sabadellenc hi juga l'exjugador del CER, Ferran Brugada.

I ja diumenge, el FC l'Escala disputarà el plat fort de la jornada. Els de Sepu reben la visita del Sant Feliu de Guíxols, tercer classificat i amb dos punts menys. L'última jornada de l'any arriba després d'haver perdut al camp del Bescanó. Els escalencs depenen d'ells mateixos per mantenir el liderat. El vestidor escalenc qualifica aquest partit com una final.

El que és evident és que en funció del resultat de diumenge es començaran a saber detalls sobre com s'obrirà la segona volta.

En el Sant Feliu de Guíxols, que és entrenat per Toni Sánchez, hi juguen els exescalencs Marc Feixas, Xavi Mora i Sanku Jabbie, que aquest estiu ha fet la pretemporada amb l'Escala però es va tirar enrere.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar