Publicitat
Publicitat

Comèdia de situació a la llar del jubilats

Una vuitantena d’espectadors van seguir amb sonores riallades la comèdia Els meus marits m’enganyen, de l’agrupació Tocats per la tramuntana de Figueres. La llar del jubilat de l'Escala els ha acollit amb satisfacció per tercer any consecutiu.

Una dona de mitjana edat casada i amb un fill drogadicte. Quan ja no pot més amb el seu fill, es produeix la sorprenent aparició del seu difunt espòs, amb qui intentaran posar fi a la infelicitat del seu fill. Comèdia de situació original de tot un clàssic d'aquest gènere com és Nicasi CAmps i portada a l'escenari pel grup "Tocats per la Tramuntana" de l'Associació de Gent Gran de Figueres i que es va poder veure dissabte a la sala polivalent de la Llar del Jubilat Jardí del Pedró de l'Escala. Era la tercera obra que els figuerencs portaven fins a l'Escala.

La llar del jubilat de l'EScala, per cert, ja ha posat data a la celebració de l'assemblea general de socis, que tants problemes ha tingut amb el calendari de partits del Braça.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar