Publicitat
Publicitat

El PP no veu l'Escala segura durant l'estiu

El regidor del Partit Popular Joan Ball·llosera ha estat l'entrevistat aquesta setmana a La Casa de la Vila de Canal 10 Empordà. Entre d'altres temes comentava que la seguretat a l'Escala no és suficient durant l'estiu. També exposava la seva posició respecte les obres públiques que es fan al municipi, tant pel que fa a espais com La Plaja com les actuacions que es fan als barris. En tots dos casos hi veu inconvenients importants.

El Partit Popular de l'Escala considera que durant l'estiu els ciutadans de l'Escala no estan prou protegits.

L'Escala durant dos mesos passa de 10 a 80 mil habitants, unes xifres que no augmenten en la mateixa proporció pel que fa a efectius dels cossos que vetllen per la seguretat, tant de Policia Local com de Mossos d'Esquadra.

Segons el regidor del PP a l'Escala, Joan Ball·llosera, les instal·lacions policials no són les adequades.

{{Joan Ball·llosera, Portaveu PP l'Escala}

Ball·llosera sí que veu en positiu que finalment es deixi a l'oposició tenir accés a les dades de les Juntes Locals de Seguretat, tot i que creu que els delictes són molts més dels que s'informa.

Ho explicava a La Casa de la Vila de Canal 10, on entre d'altres, tractava les obres que es fan  a  l'Escala, con la reforma del front marítim o les places de l'Ajuntament i l'església, que considera estan fent perdre la identitat escalenca.

{{Joan Ball·llosera, Portaveu PP l'Escala}

Un altre dels temes tractats van ser les urbanitzacions que s'estan refent, ara per exemple el carrer Barcelona i properament el barri dels Emperadors.

Considera que no és el moment de fer gastar diners als propietaris de les finques afectades.

{{Joan Ball·llosera, Portaveu PP l'Escala}

El portaveu popular insistia en la necessitat de baixar impostos, cosa que explica crearia feina. Creu que els empresaris disposarien de més diners, podrien contractar més personal, hi hauria més gent que treballaria i podria gastar, i aquests diners tornarien als empresaris, tancant el cercle.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar