La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca treballa amb les xifres oficials a l'hora de comptar els pisos buits a l'Escala. Discrepa amb les xifres que treballa l'ajuntament a l'hora d'emprendre accions o buscar solucions per trobar pisos de lloguer social.
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de l'Escala discrepa amb les xifres de pisos buits susceptibles de ser posats a lloguer social amb les que treballa l'Ajuntament .
És la resposta als 68 pisos propietat d'entitats financeres dels que parlava el regidor d'habitatge Àngel Rodríguez al programa La Casa de la Vila.
Des de la PAH es parlar de prop de mil pisos buits a l'Escala, una xifra que es basa en dades oficials de la Generalitat, també exposades al portal de transparència de l'Ajuntament de l'Escala.
Des de la PAH també s'ha lamentat el funcionament de la Taula d'Habitatge que es reuneix mensualment.
La propera reunió serà el 30 de novembre.