Publicitat
Publicitat

Nou concert del cicle de clàssics l'Escala Empúries

Aquest dissabte, l'església de Sant Martí d'Empúries va acollir un nou concert del cicle de clàssics l'Escala-Empúries. En aquesta ocasió, va anar a càrrec del trio Lycopersicon, que van fer un recorregut per les principals obres de Catalunya i França del segles XIX i XX.

El trio Lycopersicon, format per Xavier Pomerol a la flauta, Ramon Aragall al fagot i Carme Ubach a l'arpa, es van encarregar, de deleitar el nombrós públic que no es va voler perdre aquest nou concert del cicle de clàssics l'Escala-Empúries. L'actuació s'havia programat a l'església de Sant Martí d'Empúries i va voler fer un recorregut per les principals obres catalanes i franceses dels segles XIX i XX. Així van interpretar, la majoria en format trio, peces de Debussy, Mompou, o Jolivet.

{{fragment}

El pròxim concert dels Clàssics l'Escala-Empúries serà el dissabte 15 d'octubre i aquest cop es farà a l'edifici de l'Alfolí de la Sal. L'actuació anirà a càrrec dels pianistes Alessandro Calcagnile i  Rosella Spinosa  que recordaran les bandes sonores del cinema mut. El concert també inclourà la projecció de la pel·lícula de 1927 The lodger d'Alfred Hitchcok, film que va arribar Espanya sota el nom El enemigo de las rubias.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar