Bridget Jones's baby, El futuro no es lo que era, Morgan i Los hombres libres de Jones les estrenes de la setmana
Divendres de setembre, nou cap de setmana de crispetes, refresc i cinema. Amb estrenes esperades de cares a la nova temporada cinematogrà fica de tardor. Abans però destacar que aquesta setmana també ha estat sonada dins el món del setè art, doncs s'ha estrenat oficialment el trà iler mundial de al segona part de 'Cincuenta sombras de Grey' , 'Cincuenta sombras más oscuras'. Tot i que la primera part no va satisfer a les milions de lectores de les novel·les, aquest segon trà iler a batut rècords mundials i és que amb només 24h va acumular 114 milions de vistes repartides en diverses plataformes com Youtube, Facebook o Instagram. Superant aixà l'expectació de 'Star Wars: El despertar de la fuerza' o la més recent 'La Bella y la Bestia'. Per saber la reacció final dels espectadors s'haurà d'esperar fins el 10 de febrer data establerta per l'estrena.
Aquesta setmana l'estrena més destacada i també plena de nostà lgia es 'Bridget Jones´ Baby'. Han passat 15 anys des de que un jove Renée Zellweger aconseguia fama mundial amb el seu paper de solter acomplexada retallant el seu 30 aniversari. Ara, porta a la gran pantalal un paper més madur però igual d'esbojarrat. Bridget afronta ara la crisis dels quaranta, soltera i embarassada. El seu problema més gran serà saber qui és el pare, la seva anterior parella Mark Darcy o la seva nova conquista l'elegant Jack.Tercera part de les aventures de Brideget Jones, basada amb el personatge creat per l'escriptora brità nica Helen Fielding que arriba a casa nostra avalada per unes crÃtiques molt positives on l'amor i els embolics tornen a enganxar al públic de totes les edats.
Una setmana més un film espanyol apunta a donar la campanada a taquilla, aquesta setmana arriba 'El futuro ya no es lo que era'. Comèdia protagonitzada protagonitzada per Dani Rovira i amb José Corbacho en el repartiment . Carlos, és un home que es veu aclaparat per la seva exitosa carrera professional com a estrella de la televisió. Els problemes amb el seu matrimoni i els fills comencen quan ha de decidir-se entre la famÃlia i la feina. Una cinta que constata que el triomf és una qüestió d'equilibri.
Una de les recomanades de la setmana és 'Los hombres libre de Jones'. Nou film del director de dels Jocs de la fam que ara porta a pantalla gran un film basat en fets reals i amb Matthew McConaughey de protagonista . Un rebel granger sureny lluita per la llibertat a Jones, una localitat cansada dels abusos i l'estil de vida de la classe alta. Es tracta d'una producció que mostra les relacions interracials i la crueltat de l'esclavitud.
Finalment per un públic més jove i amb ganes de gaudir d'una bona cinta de ciència ficció arriba 'Morgan' amb Kate Mara dins el repartiment. Thriller en què les ments més brillants experimenten amb la genètica de l'ésser humà creant un ésser artificial difÃcil de controlar. Arran d'aquest succés envien a una assessora en gestió de riscos a investigar l'evolució frenètica i descontrolada d'aquesta criatura.