Publicitat
Publicitat

A la tardor començaran obres per valor de 3,5 milions d'euros

L'Escala invertira tres milions i mig d'euros en inversions a partir del mes d'octubre. Entre dins aquest partida la segona fase del Front Marítim, el primer tram de l'Avinguda Montgó, la unificació de les places de l'Església i de l'Ajuntament i la urbanització del carrer Barcelona i annexos.

Aquesta tardor l'Ajuntament de l'Escala iniciarà obres per valor de 3,5 milions d'euros.

Una d'elles és la continuació del Front Marítim, des de La Punta fins el Port d'en Perris , on s'invertiran 970mil euros.

Amés de les millores d'imatges es refaran els serveis i els desaigües, evitant que el mar entri quan hi ha llevantades.

Una altra actuació és la urbanització del primer tram de l'Avinguda Montgó. Després de dos anys finalment s'executarà.

El cost és de 475mil euros.

La tercera actuació de gruix és la unificació de les places de l'Eglésia i de l'Ajuntament, pacificant la circulació tant de vianants com de vehicles.

Els cots és de 400mil euros a pagar amb subvencions del Pla de Barris i de la Diputació.

Finalment, s'urbanitzaran definitivament el carrer Barcelona i annexos, unes obres reivindicades des de fa temps.

Aquí la inversió és d'un milió 250mil euros.

Totes aquestes actuacions són possibles gràcies als fons dels que disposa el consistori, amb marge suficient per dedicar 3,5 milions d'euros en inversions.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar